Informace o projektu

Behaviorálně ekonomické experimenty v marketingu a managementu

Kód projektu
MUNI/A/1021/2015
Období řešení
1/2016 - 12/2016
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Ekonomicko-správní fakulta

Projekt zahrnuje sérii experimentů a přípravu článků z experimentů z oblastí behaviorální ekonomie, u kterých je možná aplikace poznatků do podnikové praxe, zejména do managementu a marketingu. Výzkumným cílem projektu je odhalení psychologických, sociálních, kognitivních a emočních faktorů, které mají vliv na rozhodování spotřebitelů a na výkon zaměstnanců. Součástí projektu je vytvoření teoretického zázemí pro realizaci výzkumu behaviorálně ekonomických fenoménů s aplikací do podnikové praxe (tvorba monografie a překlad a validace zahraniční dotazníkové metody) a 5 experimentů zaměřených na paradox volby spotřebitele, vliv kontextu na rozhodování spotřebitele, zájmový branding, emailový marketing a sandwichovou zpětnou vazbu.

Publikace

2017

2016

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info