Informace o projektu
Implementace badatelsky orientované výuky do didaktiky praktického vyučování
- Kód projektu
- MUNI/IVV/0433/2024
- Období řešení
- 7/2024 - 6/2025
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Inovace ve výuce
- Fakulta / Pracoviště MU
- Pedagogická fakulta
Projekt reaguje na aktuální potřeby studujících oboru Učitelství praktického vyučování. Průzkumným šetřením mezi studujícími a učiteli v reálné pedagogické praxi na středních odborných školách byly zjištěny podněty k inovaci předmětu FC5056 Didaktika praktického vyučování 1.
Publikace
Počet publikací: 17
2025
-
Connecting Physics Education and Students' Digital Literacy
R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education, rok: 2025, ročník: 12, vydání: 1, DOI
-
Odborné vzdělávání v ČR a příprava budoucích učitelů
Rok: 2025, druh: Konferenční abstrakty
-
Project-Based Learning as Innovation in the Subject of Didactics of Vocational Training
R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education, rok: 2025, ročník: 12, vydání: 1, DOI
-
Projektové vyučování v přípravě budoucích učitelů praktického vyučování
Rok: 2025, druh: Další prezentace na konferencích
-
Selected Strategies for Problem Solving in Secondary Schools
R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education, rok: 2025, ročník: 12, vydání: 1, DOI
-
School Physics, Vocational Education/Training and Digital Literacy - Similarities and Differences
Rok: 2025, druh: Vyžádané přednášky
-
Společné aspekty výuky školské fyziky a praktického vyučování
Rok: 2025, druh: Další prezentace na konferencích
-
Společné aspekty výuky školské fyziky a praktického vyučování
Rok: 2025, druh: Konferenční abstrakty
2024
-
Connecting Physics Education and Students' Digital Literacy
Rok: 2024, druh: Další prezentace na konferencích
-
Odborné vzdělávání v České republice v kontextu revizí RVP
Rok: 2024, druh: Další prezentace na konferencích