Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Lifelong Learning and Teachers of Gifted Studenst
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | CZECH-POLISH HISTORICAL AND PEDAGOGICAL JOURNAL |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | talented pupil; science of education for gifted children; child development; research; pedagogicalpsychological advisory service; knowledge; Czech schools; diagnostic |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Příspěvek uvádí výsledky řešení výzkumného záměru MSM0021622443 a zabývá se připraveností učitelů a základních škol ke vzdělávání nadaných žáků.Ukazuje se, že připravenost českých škol pracovat s talentovanými žáky v procesu vzdělávání není vůbec ještě ideální i přes legislativní podporu. Tento článek je reakcí na realitu a nabízí aktuální pohled na současný stav. |
| Související projekty: |