Informace o publikaci

Učení se slovní zásobě ve dvojicích

Autoři

KOUSALOVÁ Barbora

Rok publikování 2020
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum v didaktice cizích jazyků III
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova vocabulary; learning; acquisition; pair work; foreign language; learner-centered approach
Popis Přehledová studie si klade za cíl popsat stav řešené problematiky učení se slovní zásobě ve dvojicích v rámci hodin cizího jazyka. V příspěvku jsou prezentovány zahraniční studie zahrnuté v mezinárodní databázi Scopus v rozmezí posledních dvanácti let, zabývající se problematikou osvojování a učení se slovní zásobě (ve dvojicích). Vybrané kvantitativně a kvalitativně zaměřené studie představují přehled o konkrétních oblastech, kterým je věnována pozornost v rámci konceptu osvojování a učení se slovní zásobě. Studie zaměřené na učení se slovní zásobě ve dvojicích podtrhují pozitivní vliv zavádění aktivit zaměřených na slovní zásobu do dvojic, přičemž některé z nich upozorňují na důležitost výběru dvojic prostřednictvím vyučujícího.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info