Informace o publikaci

Kritéria kvality obecních úřadů - porovnání pohledu zaměstnanců a klientů

Logo poskytovatele
Autoři

NUNVÁŘOVÁ Svatava ŠPAČEK David

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Regionálna a miestna verejná správa v znalostnej ekonomike
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova Public services; Quality management; Quality criteria
Popis Zahraniční empirické studie, které vedly k rozvoji konceptu kvality služeb, ukazují, že na kvalitu služeb je v současnosti nahlíženo jako na faktor ovlivňující spokojenost zákazníka/klienta. Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativní části našeho výzkumu, jehož cílem bylo identifikovat míru shody týkající se kritérií kvality, tak je vnímají zaměstnanci a klienti českých obecních úřadů obcí s rozšířenou působností.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info