Informace o publikaci

Pohledy na měření spokojenosti zákazníků užívajících veřejné služby

Logo poskytovatele
Autoři

NUNVÁŘOVÁ Svatava

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Veřejná ekonomika a správa 2009
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova Public services quality
Popis Důležitým aspektem spokojenosti je chápání pojmu kvalita; samotnými pracovníky, které může být odlišné od chápání zákazníků. Článek je jedním z dílčích výstupů projektu GA ČR 402/07/1486 Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru a blíže se zabývá pouze aspektem chápání kvality pracovníky vybraných veřejných organizací.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info