Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Aspekty ovlivňující úspěšné vzdělávání žáků s diagnózou epilepsie na základních školách
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | epilepsy education and training specific aspects of education pupils with epilepsy integration inclusion communication pupil teacher |
| Popis | Příspěvek interpretuje problematiku v oblasti edukace žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Analyzuje aspekty, které ovlivňují výchovně vzdělávací proces těchto žáků a zvláštní pozornost je zde věnována úloze pedagoga, dobré spolupráci rodičů, pedagogů a jiných odborníků, kteří se výchově a vzdělávání těchto žáků věnují. V příspěvku jsou analyzovány získané výsledky výzkumného šetření, uvedeny závěry a doporučení pro speciálně pedagogickou praxi. Plné znění uvedeno v elektronické podobě (CD). |
| Související projekty: |