Informace o publikaci

Principy biofilní teorie vzdělávání v přípravě budoucích učitelů

Autoři

OAKLANDOVÁ Gabriela

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova principles paradigm estrangement participation
Popis Článek je součástí výzkumu katedry pedagogiky vztahujícího se k problematice kompetencí budoucích učitelů.Článek se zabývá problematikou čtyř základních principů biofilní teorie vzdělávání a tím, jakou pozici by tyto principy mohly zaujímají při vzdělávání budoucích učitelů. Zmiňovanými principy jsou změna paradigmatu, informace, odcizení a angažovanost. Je zdůrazněna kompetence kooperace a participace. Text je třetím článkem v rámci jednoho projektu a navazuje tak na texty, které se zabývaly problematikou odcizení a problematikou antropocentrických a ekocentrických hodnot při vzdělávání budoucích učitelů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info