Informace o publikaci

Přístupy k diagnostice vývoje řeči u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností v předškolním věku a v období zahájení školní docházky

Autoři

BOČKOVÁ Barbora KLENKOVÁ Jiřina

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Studen
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova speech development; impaired communication ability; diagnosis of speech development; impaired speech development; specific language impairment; diagnostics in speech therapy; diagnostic methods and procedures
Popis Příspěvek, který je uložen na CD, obsahuje informace vztahující se k výzkumným šetřením, která byla zaměřena na využití diagnostických nástrojů v oblasti vývoje řeči. Na základě současných diagnostických materiálů, které se používají v naší speciálně pedagogické a logopedické praxi, bylo provedeno šetření a vytvořena případová studie dítěte se specificky narušeným vývojem řeči.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info