Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Přístupy učitelů k nadaným žákům
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Učiteľovo myslenie a uvažovanie |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | research investigation; gifted student; Chairs of the profession; working with gifted pupil; methods of work with the bright pupils; |
| Popis | Příspěvek obsahuje údaje k dílčímu tématu výzkumného záměru PdF MU Brno MSM002162443 - Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu - dílčí část práce s nadanými žáky. Referát navazuje na výzkumná zjištění publikovaná v období 2005–2010 a interpretuje poznatky z dotazníkového výzkumného šetření. Našim cílem bylo zjistit, jak učitelé na základních a středních školách v České republice pracují a jaké metody uplatňují v práci s nadanými žáky. |
| Související projekty: |