Pupils with special educational needs: vocation guidance - preliminary research results

Základní údaje

Originální název Žáci se speciální vzdělávací potřebou: profesní orientace – dílčí výsledky výzkumu.
Autoři

Další údaje

Citace FRIEDMANN, Zdeněk. Žáci se speciální vzdělávací potřebou: profesní orientace – dílčí výsledky výzkumu. In Drtina, R., Kotková, M.. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. první. Hradec Králové: Gaudeamus, 2012. s. 47-49, 3 s. ISBN 978-80-7435-175-4.
Originální název čeština
Obor Pedagogika a školství
Druh Článek ve sborníku
Klíčová slova Professional aspirations; pupils with special educational needs; integration; basic schools.

Anotace

Profesní poradenství a výchova k volbě povolání je na základních školách záležitostí všech učitelů. V textu je diskutována problematika současného trendu zařazování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (zejména žáků lehce mentálně handicapovaných a sociálně znevýhodněných) do všeobecného proudu vzdělávání v souvislosti s jejich další profesní volbou a uplatněním na trhu práce. Výzkumem byly zjištěny problémy při uplatňování handicapovaných žáků na trhu práce.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info